loading...
معرفی اینترنت و دنیای وب
میراندا بازدید : 28 سه شنبه 24 خرداد 1401 نظرات (0)

موفقیت یک وب سایت با توجه به تعداد بازدیدکنندگان آن تعیین می شود. سایت هایی که چیزهایی می فروشند به بازدیدکنندگان متکی هستند. وب سایت هایی که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند بازدیدکنندگان بیشتری دارند. سئو می تواند به شما در افزایش این نوع رتبه بندی ها کمک کند. اگر نیاز به یادگیری سئو دارید، به خواندن ادامه دهید.

استفاده از کلمات کلیدی با تراکم معین زمانی مهم است که صفحه شما توسط موتورهای جستجو بهینه شود. بیش از بیست درصد محتوای شما نباید شامل کلمات کلیدی باشد.

یک نکته موثر برای بازاریابی وابسته، تنظیم پرداخت به ازای کلیک است. درست است که مبلغ پرداختی به ازای هر کلیک مبلغ نسبتاً کمی است، اما این مبلغ می تواند به سرعت در درآمدهای قابل توجهی جمع شود و راه اندازی سرویس آسانی است.

هنگام نوشتن یک مقاله سئو برای وب سایت خود مطمئن شوید که کلمه کلیدی انتخابی شما در پاراگراف های آغازین و پایانی ظاهر می شود، اما مقاله را با کلمه کلیدی پر نکنید. یک موتور جستجو مقاله ای را با تراکم کلمات کلیدی بسیار زیاد به عنوان هرزنامه می بیند و مقاله برای بهبود رتبه موتور جستجوی وب سایت شما بی فایده خواهد بود.

در سئو مطمئن شوید که چگالی کلمات کلیدی مناسب را دریافت کنید. از کلمات کلیدی به طور یکنواخت در سرتاسر عنوان، سرصفحه ها و مقالات خود و همچنین در قسمت های دیگر صفحه که مقاله شما را مورد توجه موتورهای جستجو قرار می دهد، استفاده کنید. یک تا دو درصد تراکم کلمات کلیدی این روزها بهترین در نظر گرفته می شود. یعنی یک یا دو کلمه کلیدی در هر 100 کلمه بهینه است.

در حالی که سعی در سئو سایت دارید از فریم استفاده نکنید. فریم ها می توانند برخورد وب سایت با موتورهای جستجو را خراب کنند. موتورهای جستجو فریم ها را به عنوان وب سایت نمی شناسند. اگر وب سایت شما استفاده می کند و از فریم استفاده می کند، موتورهای جستجو فقط صفحه اصلی را فهرست می کنند و هیچ تضمینی وجود ندارد که موتور جستجو حتی این کار را انجام دهد!

برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، از فلش و فریم استفاده نکنید. آنها مشکل اساسی جلوگیری از پیوند به یک صفحه را به اشتراک می گذارند. عنکبوت ها نمی توانند فلش را بخزند، بنابراین موتورهای جستجو نمی توانند به اندازه سایت شما را ببینند. اگر مجبور به استفاده از فلش هستید، حتماً پیوندهای ناوبری را نیز وارد کنید.

اگر به دنبال بهبود بهینه سازی موتور جستجوی خود هستید، یکی از مواردی که به بهبود کسب و کار شما کمک می کند، برچسب عنوان است. تگ عنوان شما قطعه شماره یک محتوا برای جستجوگران است. عنوان خود را نسبتاً کوتاه نگه دارید - بین هشت تا ده کلمه طولانی. همچنین، نباید با نام شرکت خود شروع کنید.

هرگز از پیوندهای "پنهان" که بازدیدکنندگان نمی توانند ببینند استفاده نکنید. این لینک‌ها از همان روزهای اولیه بهینه‌سازی موتورهای جستجو باقی مانده‌اند، زمانی که خزنده‌های موتورهای جستجو کورکورانه لینک‌ها را دنبال می‌کردند و بر این اساس رتبه وب‌سایت را بهبود می‌دادند. امروزه موتورهای جستجو به اندازه کافی باهوش هستند که از لینک های مخفی اجتناب کنند، و حتی برخی اگر آنها را در وب سایت شما پیدا کنند، شما را جریمه می کنند.

از ویدیوها و نقشه سایت ویدیویی برای افزایش سئوی وب سایت خود استفاده کنید. می‌توانید از ویدیو برای معرفی کارکنان یا خودتان یا نمایش محصولات استفاده کنید. آنها را در سایت خود قرار دهید و آنها را با کلمات کلیدی مناسب برچسب گذاری کنید. پس از تهیه نقشه سایت ویدیویی، آن را با استفاده از ابزار وب مستر گوگل ارسال کنید. در مرحله بعد، ویدیو را در YouTube، Metacafe، Yahoo و سایر وب سایت های ویدیویی ارسال کنید. پس از آن، فقط منتظر بمانید تا کسب و کار بیشتری از راه برسد.

برای رتبه بالاتر در نتایج موتور جستجو، پیوندهایی به وب سایت های خارجی را در محتوای خود قرار دهید. مطمئن شوید که به وب‌سایت‌هایی پیوند می‌دهید که با شما رقابت نمی‌کنند و محتوای مرتبط با سایت شما دارند. به عنوان مثال، می توانید به یک مقاله اطلاعاتی یا یک ویدیو پیوند دهید.

هرگز تلاش برای دریافت لینک های ورودی بیشتر برای سایت خود را متوقف نکنید. اگر فقط یک بار برای دریافت لینک های ورودی تلاش کنید، یک افزایش لحظه ای در رتبه بندی خود خواهید دید اما دوام نخواهد داشت. داشتن پیوندهایی که در طول زمان وارد می شوند، اعتبار بیشتری به شما می دهد و جایگاه شما را بهبود می بخشد.

هنگام پیوند دادن وب‌سایت خود به وب‌سایت‌های دیگر احتیاط کنید تا به دلیل ارتباط ناخواسته خود با تمرین‌کنندگان کلاه سیاه از فهرست Google محروم نشوید. تمرین‌کنندگان کلاه سیاه از پنهان‌سازی، ارسال هرزنامه، تغییر مسیر صفحات و سایر ابزارهای فریبنده برای تلاش و دور زدن تکنیک‌های موتور جستجو استفاده می‌کنند. اگرچه گوگل یا سایر موتورهای جستجو می توانند وب سایت شما را برای پیوند به یکی از این سایت ها از فهرست خود حذف کنند، اما اگر یکی از این سایت ها به سایت شما پیوند داده شود، جریمه نخواهید شد.

پیوند دادن بارها و بارها به یک سایت و از یک سایت به معنای ارسال هرزنامه لینک است و شما می خواهید از آن اجتناب کنید. سایت شما برای موتورها مانند یک هرزنامه به نظر می رسد و این تصور را ایجاد می کند که برای لینک ها پول می پردازید. حتی اگر موتورها سایت شما را به عنوان اسپم علامت گذاری نکنند، فقط یکی دو لینک اول را در سیستم رتبه بندی خود قرار می دهند.

هر صفحه در یک وب سایت این فرصت را برای مشتری یا یک ربات موتور جستجو فراهم می کند تا وب سایت شما را پیدا کند و صفحات شما را بخواند. وقتی وبلاگی را به وب سایت خود اضافه می کنید، فرصت های جدیدی را برای یافتن سایت خود باز می کنید. وبلاگ شما می تواند جنبه های بسیار کوچکی از جایگاه شما را مورد بحث قرار دهد که برای گروه هدف شما جذاب است. به همین دلیل است که افزودن یک وبلاگ یک عمل سئو خوب است.

ساده ترین راه برای تعیین کلمه کلیدی شما قدرت نسبت به رقبای شما، صرف زمان برای جستجوی آنلاین و رتبه بندی حضور آنلاین سایت شما، بر اساس 100 نتیجه برتر تولید شده توسط هر یک از موتورهای جستجوی برتر است. این آزمایش‌ها باید به‌طور دوره‌ای تکمیل شوند تا الگوریتم‌های موتور جستجوی تغییر یافته را منعکس کنند، که تمایل دارند اوضاع را کمی تکان دهند.

بررسی کنید که چه تعداد لینک ورودی برای همه کلیدواژه های اصلی وب سایت خود دارید و سپس مطمئن شوید که تعداد آنها برای هر کدام زیاد است. روی کلیدواژه‌های برتری که فکر می‌کنید بیشترین ترافیک گردش مالی را به وب‌سایت شما می‌آورند، تمرکز کنید، سپس روی کلمات کلیدی که کمترین تعداد لینک را دارند از آنها به عنوان متن لنگر استفاده کنید.

همانطور که در جاهای دیگر شنیده اید، یک سایت زمانی موفق است که بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. اگر کالایی برای فروش دارید، برای خرید به بازدیدکنندگان نیاز دارید. این باعث می شود تعداد بازدیدکنندگانی که دارید افزایش یابد. یادگیری تکنیک های سئو باعث می شود رتبه سایت شما بالاتر رود. با استفاده از آنچه در اینجا آموخته اید، بهینه سازی موتور جستجو چیزی است که می توانید از آن استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 1,052